۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
راه اندازی شهر مدرن مبل با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در ملایر
فرماندار ویژه ملایر خبرداد:

راه اندازی شهر مدرن مبل با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در ملایر

همدان - فرماندار ویژه ملایر گفت: شهر مدرن مبل با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در این شهرستان ایجاد می‌شود و این پروژه هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر است.

به گزارش بازار؛ سلمان اسماعیلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی و عمرانی شهرستان که با حضور نمایندگان ملایر و تیم اقتصادی استان همدان برگزار شد، گفت: شهر مدرن مبل با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در شهرستان ملایر ایجاد می‌شود و این پروژه هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر است.

فرماندار ویژه ملایر افزود: این پروژه بدون شک یکی از پایه‌های تحول اقتصادی در شهر جهانی مبلمان منبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمین و آب مهمترین نهاده‌های ما در اطلس جامع سرمایه‌گذاری است، گفت: تحول و توسعه گلخانه‌ها در این شهرستان از دیگر اقدامات عمده است که در این زمینه تمامی زمین‌ها ائم از آبی، دیم و منابع طبیعی که مستعد توسعه گلخانه باشند، در حال احصا و شناسایی است.

اسماعیلی افزود: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه نشاط اجتماعی و انسجام اجتماعی، ۷۰ هکتار با مشارکت اداره کل مسکن و شهرسازی انتخاب و یک مجموعه بزرگ اسب‌سواری و موتورسواری در یکی از نقاط خوب ملایر اجرا خواهد شد.

وی ادامه‌داد: ساماندهی ورودی‌های شهر ملایر که هزاران میلیارد تومان ثروت تولید خواهد کرد، در دست انجام است و به سرعت می‌تواند چهره شهر را عوض کند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه برای نخستین بار بانک اطلاعاتی شهرستان در دست تهیه است که به توسعه ملایر کمک میکند، اظهار کرد: الحاق ۲۰ هکتار دیگر به شهرک صنعتی مبلمان حاجی‌آباد، دستاورد دیگری در حوزه توسعه این شهرستان است که بزودی توافقات لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تمام زیرساخت‌های صنعتی دولتی در این شهرستان ۳۰۰ هکتار بود که با احداث شهرک صنعتی خیاطان ازندریان، ۱۹۵ هکتار به این زیرساخت اضافه می‌شود، همچنین در کمتر از یکسال گذشته بالغ بر ۷۰ درصد، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی دولتی در ملایر توسعه یافت.

کد خبر: ۱۸۲٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha