۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲
وزارت صمت با رقابت‌پذیرتر کردن عرصه تولید لوازم خانگی، زمینه ارتقا کیفیت محصولات را فراهم کند
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس:

وزارت صمت با رقابت‌پذیرتر کردن عرصه تولید لوازم خانگی، زمینه ارتقا کیفیت محصولات را فراهم کند

نائب رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس گفت: اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت بتواند با صدور مجوزهای بیشتر در این حوزه، میدان رقابت را رونق بخشد، می‌توان به بهبود وضعیت این صنعت امیدوار بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه با محدودیت واردات سرنوشت صنعت خودروسازی برای لوازم خانگی نیز تکرار می‌شود، گفت: صنعت لوازم خانگی با خودروسازی متفاوت است زیرا قدرت مانور ما در صنعت لوازم خانگی نسبت به خودروسازی به مراتب بیشتر است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت بتواند با صدور مجوزهای بیشتر در این حوزه، میدان رقابت را رونق بخشد و ارتباط تولیدکنندگان با شرکت‌های دانش بنیان را تقویت کند، می‌توان به بهبود وضعیت این صنعت امیدوار بود.

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس اضافه کرد: با حمایت مناسب می‌توان تولید لوازم خانگی را از نظر کمی و کیفی توسعه داد و به دغدغه مردم توجه کرد.

وی همچنین ادامه داد: می‌توان با اعمال مشوق‌های مناسب برای برخی برندهای باکیفیت لوازم خانگی، آن‌ها را به تولید در ایران ترغیب کرد در صورت تحقق این مهم از یک سو از واردات بی‌نیاز می‌شویم و از سوی دیگر محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تولید می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: با به کارگیری سیاست‌های درست و اعمال نظارت‌های مناسب می‌توان مشکلات موجود در این حوزه را رفع کرد.

کد خبر: ۱۸۲٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha