۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
سهم ۲ درصدی تجارت ایران از عمان | راه های ورود به بازار عمان باز است
مشاور سرمایه گذاری و صادرات عمان مطرح کرد؛

سهم ۲ درصدی تجارت ایران از عمان | راه های ورود به بازار عمان باز است

گرگان- مقدم نژاد، مشاور سرمایه گذاری و صادرات عمان و عضو اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سهم ایران از کل تجارت عمان ۲/۱ دهم میلیارد دلار معادل دو درصد است که می تواند افزایش داشته باشد.

حسین مقدم نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: راه های ورود با بازارعمان شامل تولید و صادرات مجدد است که در این مسیر شناخت اتفاقات بازار عمان بسیار مهم است.

مشاور سرمایه گذاری و صادرات عمان و عضو اتاق مشترک ایران و عمان تصریح کرد: عمان رتبه ۳۲ سهولت راه اندازی کسب و کار را در بین ۱۹۰ کشور دارد که در بخش های تولید، آموزش، درمان، فناوری اطلاعات و انرژی های تجدید پذیر آماده سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: اتاق مشترک ایران با اتاق عمان ارتباط دارد و این اتاق لیست شرکت های فعال عمان را نیز در اختیار شرکت های ایرانی قرار می دهد.

مقم نژاد در خصوص وضعیت صادرات سم به عمان، گفت: وضعیت کشاورزی و دامداری عمان سنتی است و این کشور نیاز به واردات سم دارد ضمن اینکه عمانی ها از محصولات ایرانی استقبال می کنند.

مشاور سرمایه گذاری و صادرات عمان و عضو اتاق مشترک ایران و عمان گفت: آسان ترین راه ورود به سرمایه گذاری در عمان ثبت شرکت است به این ترتیب تولیدکنندگان کشور با گذراندن این مرحله به راحتی به بازار خارجی راه خواهند یافت.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha