۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تولیدکنندگان دام و طیور با مکمل  پودرچربی آشنا نیستند
مدیر عامل شرکت کیمیا رشد صنعت البرز:

تولیدکنندگان دام و طیور با مکمل  پودرچربی آشنا نیستند

گرگان- رزاقی، مدیر فروش شرکت کیمیا رشد صنعت البرز گفت: پودر چربی که پیش از این از طریق واردات تامین می شد امروز توسط نیروهای خلاق جوان ایرانی تولید می شود.

میلاد رزاقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پودر چربی مکمل غذای دام و طیور و آبزیان است، اظهار کرد: این محصول تا چند سال پیش وارد می شد اما با توجه به تلاش و دانش جوانان ایرانی امروز ۱۰۰ درصد این محصول تولید داخل است.

مدیر فروش شرکت کیمیا رشد صنعت البرز ضمن یادآوری اینکه بسیاری از تولیدکنندگان صنعت دام و طیور هنوز با این محصول آشنا نیستند، افزود: کیفیت این محصول با برندهای خارجی آن قابل رقابت است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه کیفیت این محصول چیزی از تولید خارجی آن کم ندارد اما هنوز بسیاری از دامداران به روش سنتی برای غذای مکمل دام از روغن استفاده می کنند.

این فعال اقتصادی افزود: تلاش شده با اطلاع رسانی از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی برای دامداران و مرغداران، سمینار آموزشی و چاپ بروشور، استفاده از این محصول را که برای طیور و دام بسیار کاربردی است نهادینه کنیم که تاحدی موثر بوده اما هنوز جای کار دارد.

وی با بیان این که دو سال و نیم است این کارخانه را احداث کرده ایم، گفت: شرکت کیمیا رشد با تلاش همکاران ما ساخته شده است، هنوز دانش بنیان نشده اما قابلیت آن را دارد.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha