۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه راهکاری برای تسهیل تجارت فعالان اقتصادی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه راهکاری برای تسهیل تجارت فعالان اقتصادی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه یکی از راهکارهای تسهیل تجارت و صادرات میان تجار و فعالان اقتصادی دو کشور است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی، در خصوص اهمیت اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه تا ۳ ماه آینده، گفت: تحقق چنین موضوعی می تواند یکی از راهکارهای تسهیل تجارت و صادرات میان تجار و فعالان اقتصادی دو کشور باشد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو کشور ایران و روسیه تحت تحریم های غربی ها قرار دارند، اظهار کرد: در واقع محدودیت های اعمال شده می تواند در حوزه تجارت میان دو کشور تاثیر منفی بگذارد اما اتصال شبکه بانکی این محدودیت را خنثی کرده و بی اثر می کند.

وی ادامه داد: همچنین باید یادآور شد امروزه گردشگران زیادی به دو کشور سفر می کنند که در این راستا می توان اذعان کرد اتصال شبکه کارت‌های بانکی سبب رونق در این حوزه خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تقویت همکاری های اقتصادی میان دو کشور موجب افزایش همکاری در بخش های دیگر نیز خواهد شد، افزود: به عبارتی هر چه منافع مشترک خصوصا در حوزه اقتصادی ایجاد شود، دو کشور می توانند فعالیت های مشترک بیشتری انجام دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم موضوع یاد شده در روابط بانکی و پولی با دیگر کشورها نیز به عنوان یک الگو قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۸۲٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha