۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
۳۰ میلیارد تومان برای اتصال شهرک صنعتی زنجان به راه‌آهن هزینه شده است
‌مدیر عامل راه‌آهن شمال‌غرب:

۳۰ میلیارد تومان برای اتصال شهرک صنعتی زنجان به راه‌آهن هزینه شده است

زنجان-‌ صفری، مدیر عامل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: زمان انعقاد تفاهم‌نامه برای اتصال شهرک صنعتی به راه‎‌آهن برای ۱۶ سال پیش است و تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای این مهم هزینه شده است.

منوچهر صفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زمان انعقاد تفاهم‌نامه برای اتصال شهرک صنعتی به راه‎‌آهن برای ۱۶ سال پیش است، گفت: اقدامات مورد نیاز برای حدود ۹۰ درصد این پروژه در سال گذشته انجام شده و ۱۰ درصد باقیمانده هم به زودی عملیاتی می‌شود.

وی ابراز داشت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای اتصال شهرک صنعتی به راه‌آهن هزینه شده و برای تکمیل نیز به همین میزان اعتبار نیاز ‌است.

مدیر عامل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: گفت: اعتبارات استانی به تکمیل این پروژه توسط مسئولین استان تزریق شود تا این پروژه هر چه زودتر به اتما برسد.

صفری با بیان اینکه اتصال شهرک شهرک‌های صنعتی از تعهدات راه‌آهن شمال غرب بوده ‌است،تاکید کرد: ادوات لازم برای روسازی پروژه اتصال شهرک صنعتی اشراق به راه‌آهن تامین شده و با پایان عملیات زیرسازی، روسازی هم انجام می‌شود.

وی افزود: قرار بود پروژه اتصال شهرک صنعتی اشراق به خط راه آهن تا پایان مهرماه امسال به بهره برداری برسد ولی این پروژه با موانعی رو برو شده است.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha