۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای عرضه تولیدات داخلی است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان:

نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای عرضه تولیدات داخلی است

گرگان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان گفت: نمایشگاه‌های تخصصی فرصت مناسبی برای عرضه تولیدات داخلی به خصوص حوزه کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد یزدی در آیین افتتاحیه همزمان سه رویداد تخصصی کشاورزی، اظهار کرد: سالیان متوالی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان میزبان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف داخلی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان بیان اینکه نمایشگاه این دوره با ۶۵ مشارکت کننده از اقصی نقاط کشور آغاز به کار کرد، افزود: شرکت‌های تولیدی استان‌های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، قزوین، شیراز و یزد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی وسعت نمایشگاه مذکور را شش هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: ۳۰ غرفه‌های در حوزه دام و طیور، پنج غرفه شیلات و آبزیان، ۱۵ غرفه نهاده‌های باغبانی و ۱۵ غرفه گلخانه‌ای و ادوات باغبانی در این نمایشگاه حضور دارد.

یزدی با بیان اینکه متخصصین، کارشناسان و فعالان این عرصه به مدت چهار روز از این نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد، اضافه کرد: در این نمایشگاه ماشین آلات مرغداری و دامپروری، خوراک، دارو و مکمل‌های غذایی دام و طیور، لوازم اتوماسیون اداری مرغداری‌ها، تولیدکننده باسکول جاده‌ای و سیستم‌های توزین عرضه می شود.

به گفته او، بذر و کود و نهاده های کشاورزی، انواع تجهیزات مدرن گلخانه‌ای، تصفیه آب، سیستم های تهویه، انواع هواکش، پدهای سلولزی، سیستم های گرمایشی و تابشی، تولید و طراحی انواع ماشین آلات و صنایع وابسته هم در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات و آبزیان، نهمین نمایشگاه بذر، کود سم و نهاده‌های کشاورزی و پنجمین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته به شکل همزمان از ۲۶ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان به روی علاقمندان باز است.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha