۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
اصلاح ۳۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در شهر همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

اصلاح ۳۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در شهر همدان

همدان - بختیاری فر، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان به منظور کمک به پایداری آبرسانی و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی خبر داد.

فرهاد بختیاری فر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای بیش از سه هزار متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان گفت: در راستای تسهیل آبرسانی و خدمت به مردم این شهر اصلاح بخشی از شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر همین اساس اصلاح شبکه آبرسانی در شهرک امیرکبیر، بلوار بختیاری شهرک فرهنگیان، رکنی و خیابان هنرستان عملیاتی شد، عنوان کرد: این اقدام در راستای رفع افت فشار و با توجه به تغییر زون مخازن و لزوم تغییراتی که در آبگیری مناطق مختلف احساس میشد به انجام رسید.

بختیاری فر با اذعان به اینکه در این پروژه لوله های پلی اتیلن به قطر ۱۶۰ میلی متر و لوله چدن به اقطار ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی متری به کارگیری شد، عنوان کرد: این پروژه از محل منابع عمرانی تامین اعتبار شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه رقمی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به همین منظور هزینه شد ، گفت: با اجرای پروژه مذکور مشکل این مناطق به طور کامل مرتفع شد.

وی بیان کرد: همچنین مشکل جدی ساکنین بلوار بختیاری ها در شهرک فرهنگیان با اصلاح شبکه و افزایش قطر لوله های به کار گرفته شده در این محل به طور کامل مرتفع شد ضمن اینکه ساکنین بلوار رنجبران نیز از این دست اقدامات منتفع شدند.

کد خبر: ۱۸۱٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha