۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
«محمود نواصر» دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر شد
طی حکمی؛

«محمود نواصر» دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر شد

خرمشهر- طی حکمی «محمود نواصر» به عنوان دبیر کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، با پیشنهاد رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر طی حکمی از سوی رئیس این اتاق، «محمود نواصر» به عنوان دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: احتراما به توجه به دانش والا، تجربیات ارزنده، همت بلند و با توجه به توانمندی و شایستگی حضرتعالی در امور گردشگری و در راستای توسعه و تعالی سطح گردشگری منطقه، حضرتعالی را به عنوان دبیر کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر منصوب می‌نمایم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با بهره از تجارب و دانش والا و زیر نظر رئیس این کمیسیون گام‌های مهمی در جهت تحقق اهداف و رونق گردشگری منطقه بردارید.

لازم به ذکر است، نواصر دانش آموخته گردشگری است و حدود ۱۰ سال است در این حوزه فعالیت می‌کند. بیش از ۷۰ گزارش گردشگری، ۱۰ مقاله گردشگری و همچنین انتخاب سه مقاله گردشگری به عنوان مقام برتر در نخستین جشنواره پژوهش‌های کاربردی منطقه آزاد اروند فقط بخشی از سوابق وی در حوزه گردشگری است.

کد خبر: ۱۸۱٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha