۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کارگروه جهش تولید در شهرستان شاهرود ایجاد شده است
فرماندار شاهرود:

کارگروه جهش تولید در شهرستان شاهرود ایجاد شده است

شاهرود - فرماندار شاهرود گفت: برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگروه جهش تولید با حضور دستگاه‌های اقتصادی شهرستان ایجاد شده است.

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه کارگروه جهش تولید در شاهرود ایجاد شده است، ابراز کرد: این کارگروه در راستای تسهیل‌گری در زمینه تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و فعالان صنعتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل‌گری و جهش تولید با حضور دستگاه‌های اقتصادی شهرستان مانند تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و ... ایجاد شده است، افزود: کار این کارگروه جامع عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جهش تولید است.

فرماندار شاهرود درباره اولویت‌های این کارگروه، توضیح داد: تدوین برنامه‌هایی عملی برای رفع موانع تولید از دیگر کارکردهای این کارگروه است که برای تمام صنایع و بنگاه‌ها و فعالان به صورت عام و حتی خاص برنامه‌ریزی خواهد کرد.

فخری با بیان اینکه همه وظیفه داریم تا در سال ۹۹ به جهش تولید جامه عمل بپوشانیم، گفت: با حضور اعضای این کارگروه هر هفته بازدیدهای میدانی از صنایع، نشست‌ها و پیگیری مشکلات با هدف رفع موانع تولید انجام می‌شود تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در واحدهای تولیدی شاهرود باشیم.

کد خبر: ۱۸٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha