۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد مشاغل جدید در استان بوشهر از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره و رونق کسب و کارهای کوچک و متوسط در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با وجود مشکلات اعتباری و تحریم‌ها و ...، در استان بوشهر همواره در راستای توسعه مشاغل و به کار گیری جوانان بومی استان اهتمام خوبی صورت گرفته و به نتایج مناسبی نیز رسیده‌ایم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تعهد اشتغال استان بوشهر در سال جاری بالغ بر ۲۱ هزار نفر است که تاکنون بیش از ۱۵ هزار شغل جدید در استان ایجاد شده است.

کشاورزی تصریح کرد: برای تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ در استان بوشهر بالغ بر ۳۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به بند الف تبصره ۱۶ و ۲۲۰۰ میلیارد تومان نیز تبصره ۱۸ است که با کارمزد پایین و اقساط طولانی مدت پرداخت می‌شود.

کشاورزی ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود در داخل استان برای عمل به تعهدات اشتغال در سال جاری بهره می‌بریم و امیدوارم با همکاری دستگاه‌های ذیربط شاهد شتاب بخشیدن به این مهم باشیم.

کد خبر: ۱۸۱٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha