۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
پرداخت مطالبات دامداران گلستانی با ۲ماه تاخیر است
دامدار صنعتی گلستان:

پرداخت مطالبات دامداران گلستانی با ۲ماه تاخیر است

گرگان-قلندری، یک دامدار صنعتی گفت: محدودیت های مالی و اعتباری در شرکت پشتیبانی امور دام گلستان باعث شده که دامداران برای دریافت مطالبات خود دو ماه صبر کنند.

احمد قلندری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز نگاه مثبتی در خصوص حمایت از دامداران وجود ندارد و اگر چه صادرات دام را آزاد کردند اما برای تحقق این مساله موانع زیادی وجود دارد.

این دامدار صنعتی افزود: اگر صادرات دام انجام شود تنظیم بازار داخلی و خارجی در یک منحنی قرار خواهد گرفت که این به نفع تولید کنندگان داخلی و باعث ارز آوری در کشور خواهد بود.

قلندری با اشاره به اینکه برای حمایت از صنعت دامداری خرید دام توسط شرکت پشتیبانی امور دام ابلاغ شده، خاطرنشان کرد: متاسفانه این شرکت طبق روال گذشته دام زنده نمی خرند و دام را به صورت چند تیکه و کشتارگاهی خریداری می کند.

وی ادامه داد: نداشتن نقدینگی شرکت پشتیبانی امور دام کشور باعث شده دامداران زمانی که دام را به این شرکت می فروشند برای دریافت مطالبات خود حداقل دو ماه باید صبر کنند.

قلندری افزود: با وجود اینکه دامدارها درخواست داشتند تا به جای پول فروش دام به آنها علوفه پرداخت شود که متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده است.

کد خبر: ۱۸۰٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha