۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
 کارگاه‌های چند منظوره مورد توجه قرار گیرد
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی:

کارگاه‌های چند منظوره مورد توجه قرار گیرد

زنجان- معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استفاده از ضایعات مس یک امتیاز است و  کارگاه‌های چند منظوره باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مریم جلالی ظهر پنجشنبه در بازدید از کارگاه مس در زنجان، گفت: مشکلاتی در صادرات صنایع‌دستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات در زمینه صادرات صنایع دستی حل شود، ابراز کرد: مطالعات مربوط به بازار مهم است تا نیازهای بازار ارزیابی شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه این مسئله در طراحی کالاهای جدید موثر است و طراحی محصولات حائز اهمیت است؛ گفت: در فروش مطلوب موثر خواهد بود و محصولات باید از حالت ویترینی خارج و وارد بازار شده و کاربردی شود.

جلالی تاکید کرد: استفاده از ضایعات مس یک امتیاز است و کارگاه‌های چند منظوره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این کارگاه‌ها فضای بلااستفاده کم می‌شود و کیفیت محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند و مسئله مس ملی را نیز پیگیری می‌کنیم‌.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان داشت: پیگیر فعالیت گمرک تخصصی صنایع‌دستی هستیم و در حوزه برندینگ و لوگو در حوزه صنایع‌دستی باید بیشتر کار شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha