۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
۳۸ لکه صنعتی استان تهران ساماندهی می‌شود

۳۸ لکه صنعتی استان تهران ساماندهی می‌شود

معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: با تعیین محدوده ۳۸ لکه صنعتی در استان ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، ساماندهی واحدهای صنعتی مستقر در این نواحی بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، حشمت الله عسگری در جلسه بررسی و ساماندهی لکه‌های صنعتی استان، گفت: تعیین محدوده این نواحی در گام نخست در دستور کار حوزه اقتصادی قرار گرفت و نقشه پیشنهادی این لکه‌ها در جلسه‌ای که با حضور معاون امور عمرانی استانداری و مدیران ذیربط برگزار شد مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تعیین محدوده لکه‌های صنعتی استان با اخذ نظر فرمانداران و بدون توجه به هر گونه زیاده خواهی‌ها برای افزایش محدوده و با رعایت مصوبات واجماع مدیران صورت گرفت.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه ساماندهی لکه‌های صنعتی مذکور بر اساس مصوبه هیات وزیران در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: پس از تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی استان ابلاغ خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با این اقدام ضمن جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، ساماندهی واحدها وتامین خدمات مورد نیاز در چارچوب قوانین و انتخاب شرکت مشاور تامین خواهد شد.

همچنین معاون استاندار تهران در جلسه کارکروه تسهیل ورفع موانع تولید استان با اشاره به لزوم تسریع در تعیین تکلیف وواگذاری واحدهای تملیکی استان گفت: از ۱۰۱ واحد تملیکی استان ۵۴ واحد غیر فعال و راکد است که به زودی در جلسه ویژه با تک تک بانک‌های عامل ضمن بررسی نحوه واگذاری این واحدها در اطلاعیه با استفاده از سایت‌های ذیربط آغاز می‌شود.

عسگری تصریح کرد: در گام دوم تعیین تکلیف واحدهای فعال تحت تملک نیز در دستور کار بوده و نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با آغاز فعالیت واحدهای تملیکی راکد ظرفیت مطلوبی به بخش تولید واشتغال استان در کوتاه مدت افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha