حمایت پارک‌های علم و فناوری از کسب‌وکارها
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد

حمایت پارک‌های علم و فناوری از کسب‌وکارها

دهقانی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر ضرورت تنظیم محتواهای قوی‌تر و مناسب‌تر برای حمایت از رشد کسب و کارها تاکید کرد.

به گزارش بازار، روح الله دهقانی امروز در آیین بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که با رونمایی از ۱۲ فناوری جدید این مجموعه و معرفی مرکز فناوران و نوآوران و محصولات این پارک همراه بود، در سخنانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به همت مدیران جمهوری اسلامی تلاش‌های بسیار خوبی در حوزه فضای فیزیکی پارک‌های علم و فناوری انجام شده است افزود: پارک‌های علم و فناوری در حال حاضر باید با تنظیم محتواهای دقیق‌تر و مناسب‌تر از کسب وکارها حمایت کنند که آن‌ها هنگام ورود به این مجموعه‌ها احساس کنند محیطی آماده و بدون هیچگونه مانعی برای رشد آن‌ها وجود دارد.

وی گفت : همانطور که دانشگاه‌ها بستر تولید و توسعه علم محسوب می‌شوند، بستر توسعه فناوری و بستر تبدیل فناوری به نوآوری نیز پارک‌های علم و فناوری هستند.

سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود : همانطور که پارک‌های علم و فناوری در تامین فضای کالبدی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز شرکت‌هایی که کمتر به این تجهیزات گران قیمت و امکانات عمومی دسترسی دارند، از آنها حمایت می‌کنند، باید از این شرکت‌ها حمایت شود تا فعالیت‌های خود در حوزه نوآوری و تولید فناوری را جدی‌تر دنبال کنند.

دهقانی یکی دیگر از وظایف اصلی پارک‌های علم و فناوری را کمک به ارتقای کسب و کارها در زمینه مدیریت، ارتقای دانش فروش و همچنین یافتن فرصت‌های بازار برای آنها عنوان کرد.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha