۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
فعالیت کارخانه نساجی مازندران مصنوعی نیست
وزیر صمت:

فعالیت کارخانه نساجی مازندران مصنوعی نیست

قائمشهر- وزیر صمت با اظهار این که قاچاق پوشاک نساجی مازندران از کارخانه های قدیمی ایران است، گفت: اکنون فعالیت این کارخانه مصنوعی نیست و رونق دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا فاطمی امین ظهر جمعه در حاشیه بازدید از نساجی مازندران با اشاره به این که صنایع نساجی کشور روبه رشد و توسعه است، افزود: نساجی مازندران شرکت بزرگ محسوب می شود و تعطیلی آن نکته منفی بود.

وی با اشاره به روند روبه رشد نساجی مازندران طی چهار ماه اخیر گفت: این شرکت اکنون در حال دخل وخرج درآوردن است و این طور نیست که همیشه بخواهیم از وزارتخانه به آن اعتبار تزریق کنیم.

فاطمی امین یادآور شد: فعالیت کار نساجی مازندران مصنوعی نیست و چرخه اقتصادی را در آن شاهد هستیم و آینده ای روشن دارد.

وزیر صمت با اظهار این که نساجی مازندران مدت ها به دلیل مشکلات مالکیتی تعطیل بود، افزود: اکنون این کارخانه فعال بوده و تمامی کارگران آن سر کار هستند و با توسعه واحدهای تکمیلی کارگران زیادی را مشغول کار خواهند کرد.

وی احیای کارخانه نساجی را از جمله وعده های رئیس جمهوری ذکر کرد و افزود: اکنون واحد بافت فعال است و واحدهای رنگ آمیزی و غیره نیز در حال راه اندازی است.

فاطمی امین با اشاره به زنجیره صنایع نساجی درباره چالش های آن گفت: در بخش پوشاک با قاچاق مواجه هستیم و در سایر بخش ها روند توسعه این صنعت رو به رشد است.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha