۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
حمایت به دور از شعار تولید را سر پا نگه می دارد
یک فعال اقتصادی:

حمایت به دور از شعار تولید را سر پا نگه می دارد

گرگان -مقامیان زاده، مدیر فروش شرکت دانش بنیان دزنوین صنعت گفت: حمایت اجرایی، واقعی و به دور از شعار، بخش تولید را سر پا نگه می دارد.

علی مقامیان زاده، در گفتگو با بازار اظهار کرد: حمایت اجرایی، واقعی و به دور از شعار، بخش تولید را سر پا نگه می دارد.

مدیر فروش شرکت دانش بنیان دزنوین صنعت با اشاره به اینکه این شرکت یک سری محصولات جدید را وارد ایران و سپس مهندسی معکوس کرد، ادامه داد: نمونه ای از این محصولات جدید، سیستم های لیزری بود که در پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان و ایلام اجرا شد.

وی ترنچرهای زهکشی را از دیگر محصولات جدید اجرا شده توسط شرکت عنوان کرد و افزود: ترنچرها نمونه داخلی نداشتند و پس از اجرا، قیمت نمونه های تولید داخل «یک پنجم» نمونه های خارجی تمام شد و این پروژه نقش مهمی را در ممانعت از خروج ارز کشور ایفا کرد.

مقامیان زاده، نیروهای مستقیم زیرمجموعه شرکت را بسته به شرایط و فصل کاری بین ۵۰ تا ۷۰ نفر برشمرد و اضافه کرد: آنچه که بخش تولید را سر پا نگه می دارد، حمایت اجرایی و واقعی است.

وی با اشاره به اینکه موانع و چالش های دریافت تسهیلات توسط کشاورزان از آسیب های جدی این حوزه است و گفت: مجموعه شرکت ما نیازی به تسهیلات ندارد ولی کشاورزان در راستای دریافت خدمات و حرکت به سمت مکانیزاسیون به شدت نیازمند حمایت هستند.

مدیر فروش شرکت دانش بنیان دزنوین صنعت فاصله بین صنعت کشاورزی کشور با مکانیزاسیون را بسیار زیاد عنوان کرد و یادآور شد: جامعه کشاورزی ما با ماشین آلات مدرن بیگانه است و می توان با برگزاری ورکشاپ های متعدد و کلاس های آموزشی محصولات جدید را به آنها معرفی کرد و رابطه کشاورز و صنعت گر را به هم نزدیک کنند.

وی در خاتمه اظهار کرد: شرکت دانش بنیان دزنوین صنعت از سال ۱۳۸۰ در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی کار خود را آغاز کرده و به تدریج کارهای تحقیق و توسعه سیستم های کنترل ماشین آلات کشاورزی و سیستم ماهواره ای تسطیح اراضی را انجام می دهد.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha