۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
نمایشگاه بین المللی گلستان ویترین اقتصادی کشور است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان:

نمایشگاه بین المللی گلستان ویترین اقتصادی کشور است

گرگان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان گفت: نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ویترین اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار مهرداد یزدی عصر سه شنبه در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گلستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و گستردگی استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی، ویترین اقتصادی کشور است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی گلستان برگزار شده، افزود: برای نیمه دوم سال، هفت نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مبلمان، خودرو، لوازم خانگی، کشاورزی (دام و طیور)، صنایع کوچک و متوسط، فرش و دیگر حوزه‌ها برگزار می شود که با قطعی شدن چند تفاهمنامه دیگر، احتمال افزایش این رقم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان از ابزارهای مختلف برای تبلیغ نمایشگاه‌های تخصصی استفاده می کند، افزود: یکی از محاسن برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، تنوع محصولات عرضه شده است که حق انتخاب را برای مخاطبان آزاد می کند.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی گلستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و گستردگی استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی، ویترین اقتصادی کشور است، ادامه داد: با توجه به اینکه غالب نمایشگاه‌ها تخصصی است، مخاطبان می توانند قابلیت‌ها را مشاهده و خواسته‌های خود را از شرکت‌های مرتبط تأمین کنند.

یزدی با بیان اینکه سیاست شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با هدف شکوفایی تولید داخلی است، خاطر نشان کرد: در آذرماه سالجاری برنامه‌های این شرکت برای برگزاری نمایشگاه های سال ۱۴۰۲ تدوین می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان بر لزوم حضور شرکت‌های تولیدی غیربومی در نمایشگاه‌های تخصصی استان تأکید کرد و گفت: حضور شرکت‌های غیربومی رقابت را در تولید بالا می برد.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha