۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
با تل آویو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران توافق نداریم
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا:

با تل آویو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران توافق نداریم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی درباره روند احیای مذاکرات لغو تحریم‌های ظالمانه ایران، این مذاکرات را یکی از موضوعاتی دانست که اتحادیه اروپا با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.

به گزارش بازار، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی درباره روند احیای مذاکرات لغو تحریم‌های ظالمانه ایران، این مذاکرات را یکی از موضوعاتی دانست که اتحادیه اروپا با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.

بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در پاسخ به سئوالی با مضمون «آیا زمینه مشترکی بین اسرائیل و اتحادیه اروپا در مورد توافق هسته‌ای ایران وجود دارد؟»، گفت: خُب، این یکی از موضوعاتی است که قطعاً ما در آن اختلاف نظر داریم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط ادامه داد: «یائیر لاپید» نخست وزیر اسرائیل در بیان مخالفت خود با این روند بسیار پر سر و صدا بود. اما من یک مأموریت از سوی سازمان ملل دارم و این چیزی است که سعی می‌کنم انجام دهم. فعلاً در هر صورت مذاکرات متوقف شده است. ‌

گفتنی است مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش تاکید کرده بود: پیشنهادی که برای احیای توافق هسته‌ای ایران ارائه کردم، همچنان روی میز باقی خواهد ماند و هیچ راه حلی بهتر از آن سراغ ندارم.

کد خبر: ۱۷۸٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha