۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
احتمال ریزش قیمت کاردانو در صورت بسته شدن منفی کندل هفتگی قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت کاردانو در صورت بسته شدن منفی کندل هفتگی قیمت

رمزارز کاردانو با دو اقدام ناموفق برای عبور از مقاومت قیمت، بار دیگر در معرض خطر بستن کندل قیمت هفتگی منفی قرار دارد که در این صورت می توان منتظر ریزش شدید قیمت آن بود.

به گزارش بازار، رمزارز کاردانو با دو اقدام ناموفق برای عبور از مقاومت قیمت، بار دیگر در معرض خطر بستن کندل قیمت هفتگی منفی قرار دارد که در این صورت می توان منتظر ریزش شدید قیمت آن بود. 

قیمت کاردانو در عملکردهای هفتگی خود چند رد قاطع از مقاومت مهم ۰.۵ دلار خود را تجربه کرده که نشان دهنده ضعف گاوها برای حفظ سطح فعلی قیمت است. این وضعیت شباهت بسیار زیادی به اقدام دو هفته پیش کاردانو برای عبور از محدوده مقاومت مذکور دارد که نهایتا منجر به ریزش بیش از ۱۲ درصدی قیمت شد. این بار نیز کاردانو در مسیر قرار گرفتن در زیر سطح میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (SMA) خود قرار دارد.

احتمال ریزش قیمت کاردانو در صورت بسته شدن منفی کندل هفتگی قیمت

در حال حاضر، توکن ADA در خطر ریزش بیشتر قیمت قرار دارد که در صورت رخداد چنین وضعیتی، باید منتظر ریزش قیمت به کف حمایت سال جاری میلادی روی ۰.۳۸ دلار بود.  

با مشاهده آشفتگی فعلی بازار از این هفته و گام بعدی در تشدید تنش بین اروپا و روسیه، هیچ انگیزه واقعی برای شروع یک صعود شدید و بالاتر در بازار رمزارزها وجود ندارد. لذا احتمال ریزش قیمت کاردانو به سطح حمایت مذکور بیش از افزایش یا پامپ قیمت است. 

با اینحال، باید منتظر ماند و دید که وضعیت بازار تا یکشنبه شب به کجا خواهد رسید. توجه داشته باشید که تنها در صورت حرکت قیمت به محدوده بالای ۰.۵ دلار و حفظ آن می تواند منجر به افزایش قیمت تا سطح ۰.۵۸ دلار شود و در غیر اینصورت، ریزش قیمت آن تقریبا حتمی خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۸٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha