۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
استفاده از پساب توسط صنایع استان همدان در راستای بهره‌وری آب
استاندار همدان تاکید کرد:

استفاده از پساب توسط صنایع استان همدان در راستای بهره‌وری آب

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه استفاده از پساب توسط صنایع استان همدان در راستای بهره‌وری آب مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: مبانی زیست محیطی باید در حوزه صنعت دیده شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان گفت: در بخش کشاورزی امنیت غذایی بسیار ضروری و مهم است بنابراین در این زمینه اقدامات ارزشمندی در استان همدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بحث استفاده از پساب توسط صنایع استان همدان در راستای بهره‌وری آب مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: بنابر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به محیط زیست، مبانی زیست محیطی باید در حوزه صنعت دیده شده و باید مخاطرات انسانی نیز در این حوزه کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکردی که در استان در پیش گرفته‌ایم در حوزه گردشگری است و باید مبنای اقتصاد استان را به این حوزه سوق دهیم، گفت: با توجه به اهمیت گردشگری در استان همدان تقویت زیرساخت‌های گردشگری امری ضروری است.

قاسمی فراد با بیان اینکه با استفاده از اعتباراتی که به استان تخصیص داده شده، مشاغل خانگی را رونق می‌بخشیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید با پیگیری‌ها و ارائه طرح‌های موثر اعتبارات تبصره ۱۸ و ۱۶ را جذب کنند.

کد خبر: ۱۷۸٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      شماها با بی مسئولیتی همدان را ب شهر بی آب تبدیل کردین اونوقت میخواهید گردشگری را توسعه دهید از شماها ب ما خیری نیست شر مرسانید