۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
۳۱۲ پروژه اقتصادی در مازندران اجرایی نشد
در گفتگو با بازار؛

۳۱۲ پروژه اقتصادی در مازندران اجرایی نشد

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره تمام شماری بیش از چهار هزار پروژه اقتصادی و اشتغال زا در استان گفت: ۳۱ پروژه اجرایی نشده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعتبارات بند «الف» تبصره ۱۸ گفت: هزار  و ۶۳۸ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال هزار و ۵۲۲ نفر تخصیص یافته که در این بخش رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده ایم.

وی با عنوان این که دو هزار و ۳۹۸ مجوز اشتغال و سرمایه گذاری در استان صادر شد، گفت: در سال جاری برای حمایت از توسعه دانشگاه های پایدار طی سال قبل چهار هزار و ۱۶۰ طرح تمام شماری شدند که سه هزار ۸۴۸ طرح در حوزه های مرتبط اجرا شدند.

وی با بیان این که ۳۱۲ پروژه اقتصادی به رغم دریافت تسهیلات در سال قبل اجرا نشد، گفت: پنج هزار و ۸۷۱ شغل جدید طی سال قبل با اجرای طرح ها در استان اجرا شد.

خیریان پور، میزان تعهد اشتغال طی سال قبل را بیش از شش هزار و ۴۹۲ اشتغال اعلام کرد و گفت: سال قبل ۸۸ درصد اشتغال تعهد شده محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به تزریق ۴۳۵ میلیارد تومان برای اشتغال در سال قبل گفت: در زمینه تسهیلات روستایی نیز کمیته نظارت در استان فعال شده است.

وی با اظهار این که ۳۱۲ طرح و پروژه اقتصادی در استان اجرایی نشده است، خواستار رفع موانع و اجرای آن شده است.

کد خبر: ۱۷۸٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha