۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
صنایع‌دستی، اقتصاد هویت‌بنیان ایران است
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور:

صنایع‌دستی، اقتصاد هویت‌بنیان ایران است

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنایع‌دستی و صنعت هتلداری اصفهان از صنایع‌دستی به‌عنوان اقتصاد هویت‌بنیان ایران زمین یاد کرد.

به گزارش بازار، مریم جلالی گفت: در این نمایشگاه باید تلاش کنیم تا به همگان بیاموزیم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، بخشی ارزشمند از تاریخ و اقتصاد هویت‌بنیان ایران زمین است.

جلالی تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا خانه‌های خلاق را دوباره در قالب صنایع‌دستی احیا کنیم، زیرا صنایع‌دستی، مولد سلامت، علم و ثروت است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با بیان اینکه اصفهان دومین شهر جامع صنایع‌دستی جهان است افزود: با برنامه ریزی‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به‌زودی کاشان هم به شهر جهانی صنایع‌دستی تبدیل خواهد شد.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری تا یازدهم مهر، هر روز از ۱۱ صبح تا ۸ شب واقع در منطقه روشن‌دشت، میزبان علاقه‌مندان و فعالان گردشگری و حوزه‌های مرتبط خواهد بود.

در این نمایشگاه ۱۸۵ شرکت و انجمن فعال در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بوم‌گردی، شهرداری استان‌ها و بیمارستان‌های فعال شهر اصفهان در حوزه گردشگری سلامت و جامعه هتلداران حضور دارند.

کد خبر: ۱۷۷٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha