۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
صدور کارت پروتئین به ارزش سبد غذایی خانواده‌ها کمک می‌کند
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

صدور کارت پروتئین به ارزش سبد غذایی خانواده‌ها کمک می‌کند

گرگان- اردلان، رئیس هیئت مدیره زنجیره تولید گوشت مرغ پیگیر گفت: به صدور کارت پروتئین اصرار داریم چرا که به ارزش سبد غذایی خانواده‌ها کمک می‌کند.

شروین اردلان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اصلا قصد نداریم که به اقتصاد کوپنی برگردیم ولی هدف اصلی ما این است که راهکاری ارایه دهیم تا مردم حتما پروتئین را در سبد غذایی خود داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره زنجیره تولید گوشت مرغ پیگیر با بیان اینکه برخی‌ها فکر می کنند که می خواهیم بازار پروتئین و مصرف را محدود کنیم، گفت: درحالیکه درست عکس این موضوع است با این روش قصد داریم تا پروتئین در سبد غذایی مردم جای بگیرد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حال جمع آوری اطلاعات از واحدهای دارای مجوز فروش پروتئین است تا بتوانند به خدمات این کارت اضافه کنند.

وی در خصوص اینکه چرا قیمت مرغ با توجه به کاهش تولید کمی پایین تر در نظر گرفته شده، گفت: ذخایر نهاده های ۴۲۰۰ در انبار تمام مرغداران و زنجیره های تولید در شهریور ماه به پایان رسید و همه در حال حاضر از ارز رقابتی استفاده می کنند.

رئیس هیئت مدیره زنجیره تولید گوشت مرغ پیگیر در خاتمه یادآور شد: اگر می خواهیم که تولید ادامه یابد و تولید کننده آسیب نبیند باید نگاه جدیدی به قیمت مرغ داشته باشیم.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha