۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
تعهد تامین آب نواحی صنعتی گلستان با آب و فاضلاب است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

تعهد تامین آب نواحی صنعتی گلستان با آب و فاضلاب است

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: تعهد تامین آب نواحی صنعتی گلستان با آب و فاضلاب است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: آب و فاضلاب از ما می خواهد که تمام تاسیسات موجود در نواحی صنعتی امام خمینی( ره) کردکوی را خریداری کنیم و هزینه این تاسیسات با لوله کشی و منبع و مخزن آب برای ما رقم بالایی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: به محض بروز کوچترین مشکلی در کمبود آب، شرکت آب و فاضلاب آب این بخش را قطع می کند.

شهمرادی گفت: همکاران ما در شرکت شهرک های صنعتی گلستان به دنبال پیگیری مشکلات در ناحیه صنعتی امام خمینی( ره) کردکوی هستند و اقدامات ابتدایی آن انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث تامین آب تمامی نواحی صنعتی آب و فاضلاب باید به تعهدات خود عمل کند، افزود: باید مجوز حفر چاه را از آب منطقه ای گلستان گرفته و یک حلقه چاه حفر کنیم.

شهمرادی تصریح کرد: آب و فاضلاب باید بعد از حفر چاه با شرکت شهرک های صنعتی گلستان همکاری کند و تاسیسات خود را در اختیار ما بگذارد تا آب بین واحدهای صنعتی توزیع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان ضرورت تعامل بین دستگاه های اجرایی جهت رفع بعضی از موانع برای تولید، گفت: بعضی از تکالیفی که در خصوص شهرک ها و نواحی صنعتی شده، توسط دستگاه های اجرایی انجام نمی شود و همین روند حصول به نتیجه را برای ما مشکل کرده است.

کد خبر: ۱۷۷٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha