۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
عرضه مرغ بیش از قیمت مصوب در گلستان| دستگاه‌های نظارتی بازار را رها کردند
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان گرگان خبرداد؛

عرضه مرغ بیش از قیمت مصوب در گلستان| دستگاه‌های نظارتی بازار را رها کردند

گرگان- احمدی، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان گرگان گفت: متاسفانه دستگاه های نظارتی بازار را رها کرده اند و مرغ و تخم مرغ به قیمت هایی غیر از قیمت مصوب به فروش میرسد.

رمضان احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار از عدم تحویل مرغ توسط کشتارگاه های استان خبرداد و اظهار کرد: علت این کار افزایش قیمت مرغ و ارسال مرغ به تهران است.

روزانه کشتارگاه های استان باید ۲۵ تن مرغ تحویل مراکز فروش مرغ بدهند اما در حال حاضر این میزان به دو تن در روز رسیده است که پاسخگوی نیاز استان نیست.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان گرگان افزود: متاسفانه دستگاه های نظارتی بازار را رها کرده اند و مرغ و تخم مرغ به قیمت هایی غیر از قیمت مصوب به فروش میرسد.

وی ادامه داد: علی رغم گزارش هایی که به سازمان صمت و جهادکشاورزی استان داده شده، تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع این آشفتگی و نظارت بر بازار صورت گرفته نشده است.

احمدی ضمن بیان این نکته که اگر هماهنگی بین دستگاه های ذیربط صورت نگیرد شاهد افزایش قیمت بیشتر مرغ و تخم مرغ خواهیم بود، خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ را سازمان صمت ۵۹.۸۰۰ و فرماندار گرگان قیمت را ۶۲.۵۰۰ اعلام کرد که این عدم هماهنگی بین مسئولین بازار را دچار هرج و مرج کرده است.

به گفته رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان گرگان، در حال حاضر به دلیل همین ناهماهنگی ها مرغ در بازار به بیش از ۶۷ هزار تومان و قیمت تخم مرغ تا ۴۲ هزارتومان به فروش می رسد.

کد خبر: ۱۷۷٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha