۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مشکلات معدن درآلو در اسرع وقت رفع شود
استاندار کرمان:

مشکلات معدن درآلو در اسرع وقت رفع شود

کرمان- استاندار کرمان با تاکید بر بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه احداث کارخانه مس درآلو گفت: مشکلات پیش روی معدن درآلو به دلیل اهمیت اشتغالزایی باید سریعتر برطرف شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمد مهدی فداکار در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه احداث کارخانه مس درآلو افزود: بحث معدن درآلو به دلیل اهمیت اشتغالزایی باید سریعتر اقدام و مشکلاتی که در این پروژه وجود دارد هر چه زودتر پیگیری شوند تا فضای اجتماعی برای کارهای دیگر فراهم شود.

استاندار کرمان در مورد پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی نیز عنوان کرد: پالایشگاه پلاسمای خون پروژه مهمی است و نیاز حیاتی کشور محسوب می‌شود و نباید نیمه تمام بماند، لذا اگر شرکت دیگری متقاضی اجرای پروژه پالایشگاه پلاسمای خون است و دنبال دریافت تسهیلات و ... نیست، اعلام آمادگی کند و ما نیز همکاری لازم را خواهیم کرد.

فداکار در ادامه افزود: زمین ۸۰ هکتاری به پالایشگاه پلاسمای خون کرمان اختصاص یافته و برداشت ما این است که مجری فعلی این پروژه، نمی‌تواند کار را ادامه دهد، هرچند مجری پالایشگاه پلاسمای خون پیگیر ادامه کار هست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان هم در این جلسه گفت: امسال دستگاه‌های اجرایی ۲۱۵ پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهاد داده‌اند که پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال ۲۰ درصد بوده و هدف‌گذاری شده است که تا پایان سال به حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.

جعفر رودری با بیان این مطلب که در شهرستان‌ها ۱۷۵ پروژه پیشنهاد شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در ابتدای امسال، ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که باید تا پایان سال به ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی برسند.

طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، ۳۹۴ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان وجود دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در ابتدای سال، ۲۶ درصد بوده و باید تا انتهای سال به حدود ۸۰ درصد برسد.

کد خبر: ۱۷۷٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha