۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نقش مهمی در مقابله با شیوع کرونا در آذربایجان شرقی دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نقش مهمی در مقابله با شیوع کرونا در آذربایجان شرقی دارد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی ماه های اخیر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نقش مهمی در مقابله با شیوع کرونا در آذربایجان شرقی و دیگر استان های کشور دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم عصر امروز دوشنبه در مراسم آغاز توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان شرقی که در شهر تبریز برگزار شد، افزود: در ماه های اخیر که کشورمان در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا بود شاهد همدلی و وحدت مثال زدنی بین تمامی نهادها و دستگاه ها و مسئولان بودیم.

وی با اشاره به خدمات ستاد فرمان امام با تاکید بر اینکه این ستاد در ایام شیوع کرونا نقش مهمی ایفا کرد، ابراز داشت: واردات دستگاه های تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی از جمله اقدامات این ستاد است.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه تمام این خدمات در لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و همواره در خدمت مردم و به خصوص مناطق محروم است.

آل هاشم سپس با اشاره به اینکه رزمایش مواسات برکات زیادی برای کشورمان داشت، افزود: برکت مال، گسترش برادری در جامعه، ایجاد محبت و پیوندهای مومنانه و افزایش رزق و روزی در کنار ریشه کن شدن فقر از جامعه از نتایج مهم رزمایش مواسات است که باید این رزمایش همچنان ادامه داشته باشد و مسجد محور انجام شود.

کد خبر: ۱۷٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha