۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
تبعیض در پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری گرگان پذیرفتنی نیست
عضو شورای شهر گرگان:

تبعیض در پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری گرگان پذیرفتنی نیست

گرگان- آقاملایی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری این شهر، گفت: تمامی پرداخت ها و حمایت از پیمانکاران باید بدون تبعیض و فراگیر باشد.

حمیدرضا آقا ملایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شش مجموعه پیمانکاری در حوزه های فنی و عمرانی قراردادهایی را مجموعه شهرداری دارند که براساس مفاد قرارداد شهرداری به آن ها بدهکار است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نباید در پرداخت مطالبات پیمانکاران تعلل و از تعهدات مندرج در مفاد قرارداد عدول کنیم و این موضوع تبعات حقوقی به دنبال دارد.

وی بیان کرد: تجربه ثابت کرده هرگاه پیمانکاران برای دریافت حق و حقوق خود شکایت کرده اند، شهرداری مجبور به پرداخت خسارت های چند برابری شده است.

آقاملایی افزود: تعلل در پرداخت مطالبات و امور حقوقی محدود به زمان نیست اگر ما در شورای ششم مطالبات پیمانکاران را به موقع پرداخت نکنیم باید در شورای هفتم این بدهی پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: به سبب شرایط مالی شهرداری معمولاً بخشی از پرداخت بدهی به پیمانکاران در قالب تهاتر ملک انجام می شود، در چنین شرایطی باید رویکردها یکسانی به پیمانکاران مختلف داشته باشیم و قیمت گذاری عادلانه در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۷۷٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha