۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
جهش تولید در بستر کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

جهش تولید در بستر کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جهش تولید در بستر کار و تلاش و مجاهدت نیروی انسانی تحقق پیدا می‌کند که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها بر محور ارتقای منزلت کار و کارگر انجام شود

به گزارش خبرنگار بازار، سیدناصر عتباتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در محل دادگستری اردبیل اظهار کرد: مولفه‌های زیادی در تحولات اقتصادی متصور است که در این بین توانمندسازی نیروی کار در کنار تقویت عوامل تولید و مزیت‌های استانی می‌تواند نقطه اصلی در هدفگذاری‌ها باشد.

وی ضرورت احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل شده را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این باب آنچه که مهم به نظر می‌رسد انسجام در برنامه‌ریزی مسئولان دولتی و همراهی بخش خصوصی است که خود عاملی برای تحقق شعار سال و توجه به رشد و بالندگی بهره‌وری است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه مکتب اسلامی گفت: به یقین یکی از رویکردهای اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش است که نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسئولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف کرده است.

عتباتی رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج‌بخش حل مشکلات فعلی جامعه دانست و تصریح کرد: در استان نیز همه مسئولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکیدات رئیس این قوه حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان با جدیت و اهتمام مدنظر قرار داده است.

عتباتی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان رفع شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد سال های قبل به چرخه تولید بازگشته‌اند.

کد خبر: ۱۷٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha