۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
هیچ‌گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد
رئیس سازمان انرژی اتمی:

هیچ‌گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: براساس گزارش‌های مکرر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ‌گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد بنابراین با غوغاسالاری نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در آیین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس همچنین افزود: کسانی که به دنبال منزوی کردن ایران هستند، نمی توانند این دستاورد را تحمل کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: نباید ناامید بود بلکه باید کار و تلاش را سرلوحه قرار داد و باید ایثارگرانه گام‌های محکم را برای پیشرفت کشور برداشت تا ان شاء الله زیرساخت‌های مورد نیاز برای پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و حوزه فناوری و صنعتی بیشتر شود و آسیب‌پذیری ما از بین رود و از آن طریق بتوان با وضعیت متفاوت‌تری کیفیت زندگی و معیشت مردم را ارتقا داد و در اقتصاد ملی اثرگذار بود.

اسلامی تاکید کرد: دشمنان همواره به دنبال آسیب رساندن و تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند به‌طوری که برنامه‌ریزی فراوانی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سفر رییس جمهور به نیویورک انجام داده‌اند.

وی افزود: پیوستن ایران به گروه شانگهای، ‌ دستاورد بسیار مهمی بود که پس از سال‌ها تلاش نتیجه داد و ایران به عضویت گروه شانگهای پذیرفته شد.

کد خبر: ۱۷۶٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha