۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
ریزش قیمت آلگوراند ادامه خواهد یافت| تعیین نقاط حمایت بعدی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش قیمت آلگوراند ادامه خواهد یافت| تعیین نقاط حمایت بعدی

در حالی که سرمایه گذاران منتظر اعلام تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال در خصوص اعلام نرخ نهایی افزایش بهره بانکی برای ماه سپتامبر هستند، قیمت توکن آلگوراند  به پایین ترین سطح قیمت ۲۰ سپتامبر خود رسید.

به گزارش بازار، در حالی که سرمایه گذاران منتظر اعلام تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال در خصوص اعلام نرخ نهایی افزایش بهره بانکی برای ماه سپتامبر هستند، قیمت توکن آلگوراند به پایین ترین سطح قیمت ۲۰ سپتامبر خود رسید.

قیمت توکن ALGO در حالی به پایین ترین سطح ۰.۳۱۸۲ دلار سقوط کرد که قیمت فعلی آن حدود ۸.۲ درصد کمتر از بالاترین نقطه روز سه شنبه بود. ارزش بازار آلگوراند به اندکی بیش از ۲.۲ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به بیست و نهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است.

آلگوراند نیز مانند سایر دارایی های دیجیتال، طی چند هفته گذشته تحت فشار شدیدی قرار گرفته و اکنون سرمایه گذاران روی تصمیم گیری فدرال رزرو در خصوص تعیین نرخ بهره ماه سپتامر تمرکز کرده اند. تحلیلگران انتظار دارند که فدرال رزرو به افزایش ۰.۷۵ درصدی نرخ بهره ادامه دهد. در عین حال، برخی از منابع نیز از احتمال افزایش نرخ به یک درصد خبر داده اند.

در بیشتر موارد، قیمت ارزهای دیجیتال همزمان با افزایش نرخ‌ بهره بالای بانکی کاهش می‌یابد. به همین دلیلی نیز، علاوه بر رمزارزها، سایر دارایی ها مانند سهام و کالاها همگی عقب نشینی کرده اند. به عنوان مثال، داوجونز امسال بیش از ۲۰ درصد سقوط کرده و این در حالیست که بازده اوراق قرضه به بالاترین سطح در سال های اخیر رسیده است.

پیش بینی قیمت الگوراند

ریزش قیمت آلگوراند ادامه خواهد یافت| تعیین نقاط حمایت بعدی


نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت الگوراند طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این توکن به زیر سطح حمایت مهم در ۰.۳۳۲۶ دلار حرکت کرده که بالاترین نقطه قیمت در ۱۲ سپتامبر بود. آلگوراند همچنین سکه به زیر سطح ۳۸.۲% فیبوناچی اصلاحی حرکت کرده و این در حالیست که حجم بازار آن کاهش یافته است.

در عین حال، قیمت توکن ALGO بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ دوره و ۵۰ دوره باقی مانده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به سمت پایین متمایل شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت آلگوراند همچنان به کاهش خود ادامه داده و فروشندگان حمایت کلیدی بعدی را روی ۰.۳۰ دلار هدف قرار دهند. حد ضرر این معامله ۰.۳۳ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۶٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha