۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
امداد خودرو و حمل خودرو توسط شرکت خودرو بر پارس

امداد خودرو و حمل خودرو توسط شرکت خودرو بر پارس

ماشین های مجهز به امکان حمل خودرو به صورت تک یا تعداد را ماشین امداد خودرو می گویند که این عملیات توسط شرکت های خودروبر ارائه می گردد.

به گزارش بازار، آیا تا به حال ماشین شما دچار نقص فنی غیرقابل تعمیر در جاده یا خیابان شده است؟ اگر بله پس قطعا شما از خدمات حمل خودرو استفاده کرده اید در این مقاله می پردازیم به معرفی یک شرکت با سابقه در حمل خودرو که دارای عنوان بهترین شرکت حمل خودرو کشور را نیز دارا می باشد.

امداد خودرو چیست؟

ماشین های مجهز به امکان حمل خودرو به صورت تک یا تعداد را ماشین امداد خودرو می گویند که این عملیات توسط شرکت های خودروبر ارائه می گردد. کامیونت‌ها به دلیل قدرتی که برای حمل بار و خودرو دارند برای خودروبرها مناسب هستند. خودروبرها برای حمل خودرو به هنگام خرابی، تحویل و ... استفاده می‌شوند. خودروبرها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند.

انواع ماشین های حمل خودرو

ماشین های خودروبر با توجه به کاربردشان به دونوع مختلف تقسیم می شوند که شامل خودروبر تکی و تریلر خودرو بر می باشند، تفاوت این خودرو برها تنها در تعداد ماشین قابل حمل می باشد.

  • خودروبر تکی

امدادخودرو تکی از رایج‌ترین خودرو برها هستند که برای حمل یک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع خودروبرها برای مسافرت‌های کوتاه بین شهری مناسب هستند و اغلب به آن‌ها خودروبر کامیونت نیز گفته می‌شود.

  • تریلر حمل خودرو

تریلر خودروبر برای حمل خودرو با تعداد ۶ الی ۸ مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های خودروسازی از مهم‌ترین مشتریان این خودروبرها هستند که از آن‌ها برای رساندن خودروها به استان ها و دیگر مناطق کشور استفاده می کنند.

حمل خودرو کامیونت و موارد استفاده آن

خرابی خودرو در مسیر های شهری و بین شهری سبب شده تا از این دسته از خودروبرها استفاده های زیادی ببرند اگر تا به حال دچار سانحه، خرابی خودرو شده اید قطعا از این خدمات امداد خودرو بهره‌مند شدید، یک شرکت خودروبر نه تنها باید به ارائه خدمات داخل شهری پرداخته بلکه باید خدمات بین شهری و حتی بین استانی هم ارائه دهد تا مشتریان همیشه و همواره از آن بهره شوند لازم به ذکر است امداد خودرو پارس از ابتدای تاسیس تا کنون تمامی خدمات حمل خودر را در تمامی جاده های کشور ارائه می دهد.

خدمات امداد خودرو پارس

مشکل، صدمه و آسیب ممکن است در هر ساعت از شبانه روز برای خودروی شما رخ دهد. امداد خودرو پارس در هر ساعت از شبانه روز در دسترس خواهد بود تا بتواند به سرعت به کمک مشتریان بیاید. در دسترس بودن شرکت خودروبر از مواردی است که برای مشتریان بسیار اهمیت دارد.

خودرو بر پارس آماده است تا در مواردی که در زیر اشاره می شود به همشریان عزیز خدمت رسانی کند و در رفع مشکلات یاری رساند برای هر یک از موارد زیر می توانید با شماره خودروبر پارس تماس بگیرید.

  • حمل خودروهای مسابقه ای

  • حمل خودرو به مکانیکی

  • حمل و نقل خودروهای تصادفی در پارس

  • حمل تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی

  • جابجایی خودروهای گران قیمت و لوکس در تمامی استان ها

  • حمل و نقل خودروهای صفر و پلاک نخورده از نمایندگی ها

  • حمل خودروهای فرسوده و قدیمی

  • حمل خودروهای وارداتی و خارجی

  • حمل خودروهای مسابقه ای

امداد خودرو و حمل خودرو توسط شرکت خودرو بر پارس

حمل خودرو به مکانیکی

افراد زیادی همه روزه نیاز به حمل خودروی خود به مکانیکی پیدا می کنند در صورتی که محل این مکانیکی ها با فاصله زیادی از محل خرابی ماشین شما واقع شده باشد می توانید از خدمات خودروپارس در هر ساعت از شبانه روز بهره‌مند شوید.

حمل و نقل خودروهای تصادفی در پارس

بسیاری از خودروهای تصادفی تنها نیاز خدمات صافکاری کمی دارند اما اگر خودرو تصادف شدیدی داشته باشد نیازمند انتقال به اسقاطی ها هستند که بسیاری از آنان در خارج از محدوده ی شهر قرار دارند در صورت نیاز به دسته از خدمات شما می توانید اولین انتخاب خود را امداد خودرو پارس قرار دهید زیرا با توجه به میزان خسارت وارد شده به ماشین حمل این دسته از ماشین ها کار دشوار است و نیازمند نیروی متخصص دارد.

حمل تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی

جابجایی بین شهری تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی در طول روز کاری دشوار است و به دلیل نامناسب بودن اندازه و سنگینی این دستگاه ها هر ماشین خودرو بری قابلیت حمل آن ها را ندارند شرکت خودرو بر پارس این قابیلت را دارد که بتواند تمامی ماشین های کشاورزی وغیر قابل حرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز منتقل کند.

جابجایی خودروهای گران قیمت و لوکس در تمامی استان ها

برای بازیکنان فوتبال، صاحبان نمایشگاه ماشین لوکس و کلاسیک بسیار حائز اهمیت است که خودروی آنها بدون هیچ گونه آسیبی حمل گردد زیرا آسیب دیدن این خودرو ها از ارزش آنها بیشتر نسبت دیگر خودرو می کاهد به خصوص افرادی که کلکسیونر هستند و سلامت و ضمانت سالم رسیدن خودرو برایشان حائز اهمیت است خودرو بر پارس با سابقه ی طولانی در حمل خودرو و داشتن کادر مجرب بهترین پیشنهاد در امر حمل خودرو می باشد.

حمل و نقل خودروهای صفر و پلاک نخورده از نمایندگی ها

صاحبان نمایندگی سایپا، ایران خودرو و...که فروشنده ماشین های بدون پلاک هستند یکی از مشتریان خودرو بر هستند این ماشین ها به دلیل نداشتن پلاک اجازه تردد در شهر را ندارد و همواره نیازمند شرکت های خودرو بر جهت حمل خودرو هستند امداد خودرو پارس آماده عقد قرار داد با نمایندگی ها جهت رفع این نیاز می باشد.

حمل خودروهای فرسوده و قدیمی

جمع کردن خودروی فرسوده از شهرها و یا پارکینگ ها برای زیباسازی شهر و همچنین کاهش آلودگی هوا از خدماتی است که خودرو بر پارس ارائه می کند.

حمل خودروهای وارداتی و خارجی

حمل خودرو از گمرگ ها و پایانه های مرزی و رساندن به مقصد آن هم با سلامت کامل و ارائه بیمه نامه توسط شرکت خودرو بر پارش نمونه ای از بهترین خدماتی است که شرکت خودرو بر پارس به مشتریان خود ارائه می دهد تا بتوانند خودروهای خود را انتقال دهند، لازم به ذکر است هزینه انتقال این خودروها که مسافت طولانی تری را نسبت به مسافت های بین شهری می پیمایند بیشتر می باشد.

درصورتی خودروی شما در گمرک ها یا پایانه های مرزی نیاز به جابجایی دارد شرکت خودروبر پارس آماده ارائه خدمات می باشد و مشتریان محترم می توانند به سایت khodrobarpars.ir مراجعه کنند ویا با شماره ی ۰۹۱۹۵۰۰۲۱۲۹ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها : حمل خودرو،امداد خودرو،خودروبر پارس

کد خبر: ۱۷۶٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha