۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی بدون تاخیر
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد

پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی بدون تاخیر

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بدون تأخیر مطالب‌های داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در قالب طرح دارویار خبر داد.

به گزارش بازار، شهرام غفاری با اعلام این خبر گفت: تأمین‌اجتماعی ماهیانه حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان به داروخانه‌های طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

وی با رد برخی ادعاهای مطرح‌شده ازجمله نامه انجمن داروسازان به رئیس‌جمهور با ادعای تأخیر یا تعلل بیمه‌های پایه در اجرای این طرح، تاکید کرد:تمامی مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی تا تیر پرداخت شده و مطالبات مرداد هم از هفته آینده پرداخت می‌شود.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار داروخانه مستقل در سراسر کشور، طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و در بیشتر استان‌ها مطالبات تیر به صورت کامل و در برخی استان‌ها از جمله در استان تهران، به صورت علی‌الحساب پرداخت شده و تنها بخش اندکی از مطالبات باقی مانده است.

غفاری ادامه داد: در استان‌هایی که نسخه الکترونیک بیشتری تولید می‌شود، پرداختی‌ها بدون تأخیر است و پرداخت علی‌الحساب در برخی استان‌ها هم ناشی از تعداد بیشتر نسخ کاغذی در این استان‌هاست.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha