۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
مساعدت بانک کشاورزی با فعالان بخش کشاورزی در قالب طرح ویژه وصول مطالبات

مساعدت بانک کشاورزی با فعالان بخش کشاورزی در قالب طرح ویژه وصول مطالبات

بانک کشاورزی همزمان با آغاز سال زراعی جدید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، طرح ویژه «وصول مطالبات برای حمایت از تولید» را اجرا می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در قالب این طرح و برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، چنانچه مشتری نسبت به پرداخت و تسویه نقدی کامل بدهی بخش کشاورزی خود که از محل منابع داخلی پرداخت شده اقدام کند، به شرط اینکه دارای میانگین حساب باشد، تا ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده می‌تواند تسهیلات جدید دریافت کند.

بر اساس این گزارش، آن دسته از مشتریانی که میانگین حساب ندارند نیز با ارائه درخواست و مطابق با سایر ضوابط اعتباری سال جاری تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده خود، می‌توانند تسهیلات جدید دریافت کنند.

براساس این گزارش، مشتریان بانک کشاورزی در صورت پرداخت نقدی قسط آخر تسهیلات سرمایه‌ای می‌توانند به شرط داشتن معدل حساب، تقاضای دریافت تسهیلات جاری تا ۱۰۰ درصد اصل قسط واریزی را به شعبه ارائه کنند و در ارتباط با مشتریانی که معدل حساب ندارند، در صورت استمرار فعالیت واحد تولیدی، تا ۸۰ درصد اصل قسط واریز شده برابر ضوابط و مقررات اعتباری قابل بررسی و پرداخت خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در این طرح شرایط ویژه‌ای برای بخشودگی جرایم دیرکرد (۶ درصد وجه التزام) در نظر گرفته شده است و کلیه بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهر ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور مطابق با مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha