۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
روزانه ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در مرز مهران توزیع می‌شود
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

روزانه ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در مرز مهران توزیع می‌شود

ایلام-مدیرعامل آب منطقه ای استان ایلام گفت: با تلاش های صنعت آب استان، روزانه تا ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در مرز مهران توزیع می‌شود.

علی پوراحمد در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وظیفه اصلی وزارت متبوع تامین آب و برق پایدار است که به نحو مطلوبی در پایانه مرزی مهران انجام شده و خوشبختانه تاکنون کمبودی در این خصوص وجود نداشته، افزود: کار مطالعه پتانسیل یابی و جانمایی سه حلقه چاه با هدف تامین آب پایدار توسط شرکت آب منطقه ای انجام و خوشبختانه از آبدهی مناسب و متناسبی برخوردار هستند که نیاز فعلی را به نحو مطلوب برآورده می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر وظایف سازمانی بحث تامین آب بسته‌بندی، خنک‌سازی و توزیع در بین زوار از اقداماتی است که با هدایت شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشارکت شرکتهای آب منطقه‌ای سایر استانها و به خصوص همکاران استان ایلام در قالب دو ایستگاه ثابت و چندین نقطه سیار در حال انجام است که روزانه تا ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در بین زوار قرار توزیع می‌شود.

پوراحمد ادامه داد: برای انجام این مهم همه ظرفیت، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شرکت را بکار گرفته‌ایم تا عاشقان و مشتاقان زیارت امام حسین(ع) سفر راحتی را تجربه کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: در ۲ ایستگاه شرکت آب منطقه ای در مرز مهران تعداد ۱۰ مخزن ۶ هزار لیتری با استفاده از لوله دو جداره ساخته و کار خنک سازی آب با یخ در آن انجام می شود.

کد خبر: ۱۷۵٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha