۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
۲۰ بانک سرمایه پروژه های سفر دولت در مازندران را تامین می کنند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

۲۰ بانک سرمایه پروژه های سفر دولت در مازندران را تامین می کنند

ساری- رشیدی، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیر شعب بانک ملی در مازندران گفت: سرمایه درگردش و ثابت ۶۴۶ پروژه مصوب سفر دولت به استان توسط ۲۰ بانک تامین می شود.

خانعلی رشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفر رئیس جمهوری اظهار داشت: برای ۶۴۶ طرح در استان مصوباتی درنظر گرفته شد و ۱۱ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه قرار شد سرمایه ثابت و درگردش طرح‌ها توسط ۲۰ بانک استان تأمین شود، گفت: دو هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد تسهیلات توسط بانک ملی تأمین و پرداخت می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۵۴ طرح توسط بانک ملی تأمین اعتبار خواهد شد، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ درصد اعتبارات و تسهیلات طرح‌ها سفر دولت در استان تأمین و پرداخت شده است.

رشیدی توسعه طرح‌های تولیدی، خرید ماشین آلات و تجهیزات را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: هفت هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان تسهیلات ثابت و مابقی تسهیلات درگردش است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران با اشاره به اینکه همه بانک علی استان پای کار هستند، افزود: همچنین در سفر رئیس جمهور بیش از ۳۱ هزار درخواست وام ارائه شد که منابع بانکی آن نیز تأمین شد و در مرحله اول به بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۷ نفر برای تسهیلات ابلاغ اعتبارات ابلاغ شده است.

رشیدی با عنوان اینکه تاکنون ۴۵ درصد تسهیلات متقاضیان پرداخت شده است، درباره پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: در سال قبل ۶۵۵ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در بانک ملی استان پرداخت شد که ۲۳ درصد اعتبارات بوده است.

وی با بیان اینکه امسال تا پایان مردادماه هزار و ۹۰۷ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است،Tگفت: برای جوان سازی جمعیت نیز تسهیلاتی درنظر گرفته شده است و تاپایان مردادماه ۱۰ هزار و ۶۵۹ فقره وام فرزندآوری در استان به میزان ۳۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان ۳۱ مورد برای فرزند پنجم، ۱۵۴ فقره برای فرزند چهارم، هزار و ۲۹۳ فقره برای فرزند سوم، پنج هزار و ۳۶ و برای فرزند دوم و چهار هزار و ۱۴۵ فقره برای فرزند اول در استان تسهیلات پرداخت شد.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha