۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
احتمال ریزش ۱۲ الی ۲۰ درصدی آواکس| سرمایه گذاران مراقب اقدام قیمت باشند
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش ۱۲ الی ۲۰ درصدی آواکس| سرمایه گذاران مراقب اقدام قیمت باشند

قیمت رمز ارز آواکس (AVAX) نشان می‌دهد که جهش اخیر پس از تغییر سطح مقاومت فوری و برخورد به کف حمایتی، با روندی فرسایشی روبرو شده که شکست این کف می تواند منجر به فروش شدید شود.

به گارش بازار، قیمت رمز ارز آواکس (AVAX) نشان می‌دهد که جهش اخیر پس از تغییر سطح مقاومت فوری و برخورد به کف حمایتی، با روندی فرسایشی روبرو شده که شکست این کف می تواند منجر به فروش شدید شود.

قیمت آواکس پس از ریزش ۲۶ درصدی در اواخر ماه آگوست، یک کف نسبتا با ثبات را در محدوده ۱۸ دلار ایجاد کرد. علی‌رغم چشم‌انداز نزولی، آلت‌کوین‌هایی چون آواکس باعث افزایش رشد اخیر بازار رمزارزها شدند. در نتیجه، قیمت آواکس نیز مانند بسیاری از آلتکوین ها ۱۸ درصد افزایش یافته و در تاریخ ۱۰ سپتامبر به ۲۱.۱۸ دلار رسید.

اما در ادامه این حرکت، مقاومت ۲۰.۱۶ دلاری آواکس را به کف حمایتی خود رساند. در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی، احتمال ریزش سنگین برای آواکس وجود داشته و این رمزارز در حال تلاش برای حفظ کف حمایتی فعلی خود است.

احتمال ریزش ۱۲ الی ۲۰ درصدی آواکس| سرمایه گذاران مراقب اقدام قیمت باشند

در صورت از دست رفتن حمایت فعلی، خرس‌ها می‌توانند منتظر ریزش ۱۲ درصدی و کاهش قیمت به کف ۲۹ آگوست روی ۱۷.۴۶ دلار باشند. در صورت ادامه فشار فروش، قیمت می تواند تا ۱۵.۷۴ دلار کاهش یابد تا مجموع ضرر از ۱۲٪ به ۲۰٪ برسد.

از سوی دیگر، اگر قیمت قیمت بتواند سطح مقاومت ۲۲.۴۳ دلار را به کف حمایتی خود تبدیل نماید، همه چیز می تواند به نفع گاوها تمام شود. این پیشرفت نه تنها چشم انداز نزولی را باطل می کند، بلکه می تواند اعتمادی جدید در میان خریداران را ایجاد نموده و هدف ۲۵.۳۲ دلار را روی میز تحلیل ها هویدا سازد.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha