۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
بازارچه‌های مرزی استان بوشهر تقویت می‌شود
استاندار بوشهر:

بازارچه‌های مرزی استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر بر تقویت و توسعه بازارچه‌های مرزی استان بوشهر تاکید کرد و گفت: این مهم برای حمایت از اقشار مختلف جامعه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح امروز در بازدید از اداره کل شیلات استان و بازارچه‌های مرزی بندر بوشهر اظهار داشت: اقتصاد دریامحور از اهمیت خاصی در دولت سیزدهم برخوردار است و رئیس جمهور تاکید فراوانی بر تقویت این حوزه دارد.

وی افزود: در یکسال اخیر که دولت جدید استقرار یافته، اقدامات مهمی در حوزه اقتصاد دریایی انجام شده و علاوه بر تسهیلات جدید ته لنجی، در حوزه آبزیان و واگذاری سایت‌های جدید پرورش ماهی و میگو اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین در بحث ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان و بازارچه‌های مرزی در سراسر استان نیز اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده و بزودی تعاونی‌های مرزنشینان با کیفیت مناسبی راه‌اندازی می‌شوند.

محمدی زاده بر لزوم توسعه و تقویت بازارچه‌های مرزی استان بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: تجهیز و توسعه بازارچه‌های مرزی در استان از اولویت‌های حوزه اقتصادی است و دستورات لازم برای تحقق آن صادر شده است.

بر اساس این گزارش، استاندار بوشهر از اداره کل شیلات و بخش‌های اداری و همچنین کانال اسکله شیلات بندر بوشهر بازدید کرد.

بازدید از مجموعه و محوطه و فضای اداره‌ کل شیلات، مهمانسرا، زمین ورزشی، سالن ورزشی، انبارها و اسکله‌های شیلات و اسکله صلح آباد نیز از دیگر اقدامات استاندار بوشهر بود.

نشست با صیادان و بررسی مشکلات آنها و بازدید از کشتی‌های کلاس‌کیش و بررسی وضعیت شناورهای سفاری و تجاری و صیادی نیز از دیگر برنامه های استاندار بود.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha