۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
بزرگترین مجموعه تولید کننده مواد اولیه محصولات شوینده در زنجان راه اندازی می‌شود
رئیس کل بازرسی استان زنجان :

بزرگترین مجموعه تولید کننده مواد اولیه محصولات شوینده در زنجان راه اندازی می‌شود

زنجان- مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: بزرگترین مجموعه تولید کننده مواد اولیه محصولات شوینده در زنجان راه اندازی می‌شود و با رفع شدن موانع، پروژه آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالفضل خمسه ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت پدیده شیمی غرب در زنجان، اظهار داشت: با ورود سازمان بازرسی، بزرگترین مجموعه تولید کننده مواد اولیه محصولات شوینده در زنجان راه اندازی می‌شود و موانع مختلفی از ابتدای شکل گیری این مجتمع وجود داشت که با مرتفع شدن آن پروژه آماده بهره برداری است.

وی گفت: همراهی گام به گام از ابتدای تخصص زمین شرکت مذکور و نصب ماشین آلات و هم زمان حمایت و رفع مشکلات مربوط به شرکت خدماتی شهرک، تسهیلات و… از جمله مواردی بود که بازرسی استان زنجان با بر طرف کردن آن در سال جاری، زمینه را برای تسریع شروع به کار این شرکت دانش‌بنیان فراهم کرد.

مدیرکل بازرسی استان زنجان تاکید کرد: این سازمان با رفع کردن موانع تعدادی از واحدهای صنعتی و اقتصادی در استان که یکی از آن‌ها این واحد است توانسته زمینه را برای افزایش تولید و اشتغال پایدار و کاهش بیکاری را فراهم کند و در فاز اول شرکت مذکور که تا پایان شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید، حداقل ۱۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

در ادامه این بازدید مدیر عامل شرکت پدیده شیمی غرب گفت: این مجموعه دانش بنیان، تولید و تامین مواد اولیه صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و محصولات شوینده تخصصی را بر عهده دارد.

باباجان زاده با بیان اینکه استان زنجان قطب تولید مواد شوینده در کشور است، گفت: با راه اندازی این واحد، زنجان تنها استانی خواهد بود که از تولید مواد اولیه تا بسته بندی محصولات شوینده و بهداشتی را در کشور داراست.

وی ابراز کرد: هم اکنون مراحل تست دستگاه و خطوط تولید در حال انجام است و فاز نخست مجموعه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

همچنین قائم مقام شرکت گفت: برای ساخت این مجتمع که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است ۲۱۰ میلیارد تومان سرمایه ریالی و سه و نیم میلیون دلار اعتبار ارزی هزینه شده است.

صالحی با بیان اینکه این مجموعه در چهار فاز خواهد بود افزود: این مجموعه تا پایان سال از فاز دوم هم که صادرات محور خواهد بود بهره برداری خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha