۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
دومین جشنواره ورزشی وزارت رفاه برگزار شد

دومین جشنواره ورزشی وزارت رفاه برگزار شد

دومین جشنواره ورزشی تلاش با هدف ایجاد شور و نشاط ویژه فرزندان کارکنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داوود سالمی مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در این آیین اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکردهای این مجموعه از طریق پردازش، تولید برنامه‌های محتوایی و جهت‌گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت‌های وزارت کار همچنین بر اساس نظامنامه فرهنگی این مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی را در دولت سیزدهم تدوین و اجرا کردیم.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره ورزشی تلاش ویژه کارکنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دومین جشنواره تلاش ویژه فرزندان کارکنان وزارت کار را برگزار کردیم و این سلسله اقدامات منجر به ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان وزارت رفاه شده است.

سالمی درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت وزارت کار در گرو سلامت کارکنان آن نهاد است و انجام برنامه‌های ورزشی ضامن سلامتی است لذا سازمان موفق بایستی به سمت سلامت کارکنان و خانواده‌ها حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می‌بخشد.

وی افزود: این جشنواره با برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته‌های مختلف اجرایی، فنی و داوران که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف وزارت کار است اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ویژه برنامه اختتامیه جشنواره در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha