۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به جاماندگان و مشمولان جدید واگذار می‌شود
در گفتگو با بازار؛

۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به جاماندگان و مشمولان جدید واگذار می‌شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور میزان سهام واگذارشده به مشمولان جدید و بازماندگان را تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار شمار اعضای شرکت تعاونی سهام عدالت استان را بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار ذکر کرد و درباره آخرین وضعیت بازماندگان سهام عدالت گفت: کمیته حقیقت یاب برای بررسی مسائل سهام عدالت تشکیل شد و اولین دستور این کمیته بازماندگان بوده است.

وی همچنین از تشکیل جلسه با کمیسیون عالی اصل ۴۴ تشکیل شد، گفت: طبق بررسی ها سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تاکنون مشمول شدند و درباره نسبت سهم آنان بررسی و مقرر شد برای افراد مشمول جدید تا سقف ۱۰ میلیون تومان سهام درنظرگرفته شود.

وی افزود: برای مشمولان غیرتحت پوشش نهاده های حمایتی نیز حرف و حدیث هایی وجود دارد زیرا درباره سایت رفاه حرف داریم و قرار شد تا پایان سال جاری تعیین تکلیف صورت گیرد.

توکلی با تاکید بر واگذاری سهام ۱۱ شرکت غیربورسی بازگشت آن ها به سهام عدالت را لازم دانست و گفت: همچنین ایرادات قانونی درباره واگذاری سهام شرکت های دولتی وجود دارد که باید رفع شود.

رئیس هیئت مدیرره تعاونی سهام عدالت با بیان این که وضعیت سهام عدالت ۲۰ میلیون جامانده باید تعیین تکلیف شود، گفت: عضویت این افراد در سهام عدالت ضروری و اساسی است.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha