۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
اولتیماتوم بی اثر رئیس جمهور و مشکلات بیمارستانی وزیر راه؛ روایت وعده مسکن نساخته!
در گفتگو با بازار اعلام شد؛

اولتیماتوم بی اثر رئیس جمهور و مشکلات بیمارستانی وزیر راه؛ روایت وعده مسکن نساخته!

کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: التیماتوم رئیس جمهور به دستگاه ها در زمینه ارائه زمین دولتی کفایت نمی کند و باید تولید مسکن براساس یک برنامه و جدول زمان بندی شده مد نظر وزارت راه باشد.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مشکلات در زمینه تولید مسکن در کشور گفت: اگر رونق و تولید مسکن در دستور کار دولت قرار گیرد حتما بخشی از مشکلات اشتغال هم برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: از آهن تا سیمان برای تولید مسکن در کشور تولید می شود و این مسئله به خودی خود می تواند اشتغال و تولید مسکن درکشور را رونق دهد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس تصریح کرد: دولت برای تولید ۴ میلیون مسکن طی چهار سال برنامه ریزی کرده است و می بایست به تعهدات خود در این بخش عمل کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: در حال حاضر یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشته است و اما دولت نتوانسته به این تعهد به درستی عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه ساماندهی حوزه مسکن برای افراد فاقد مسکن در کشور بیان کرد: از این رو دولت موظف است تا تولید مسکن را در دستور کار خود قرار دهد. البته دولت تولید مسکن را در برنامه خود گنجانده و در این رابطه به مردم قول داده است که باید به تعهد خود در این بخش عمل کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید روی موضوع مسکن متمرکز شود، گفت: متاسفانه دولت روی تولید مسکن متمرکز نیست و باید روی این مسئله چه در بعد مالی، مدیریتی و موظف کردن دستگاه های ذی ربط متمرکز شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بیان کرد: دادن التیماتوم از سوی رئیس جمهور به دستگاه ها در زمینه ارائه زمین دولتی کفایت نمی کند و می بایست تولید مسکن براساس یک برنامه و جدول زمان بندی شده مد نظر وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکر وزیر راه و شهرسازی در قبال تولید مسکن در کشور بیان کرد: بنده خدا وزیر راه در حال حاضر مشکل بیمارستانی دارد.

وی در ادامه در ارزیابی خود درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی و رفع مشکلات این وزارتخانه از این طریق بیان کرد: حتما تفکیک وزارت راه و شهرسازی نمی تواند مشکلات در این وزارتخانه را در زمینه تولید مسکن برطرف کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha