۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
تبدیل ۵۲.۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۵۲.۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در راستای کاهش خاموشی‌ها و پایداری بیشتر شبکه بیش از ۵۲.۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی برق به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۷۳ پروژه برق با اعتبار ۶۲۵ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال در شهرستان همدان افزود: ۱۱ پروژه نیز با مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ملایر و هفت پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: بهره‌برداری از ۶ پروژه با اعتبار ۸۸ میلیون و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان تویسرکان، ۸ پروژه با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در اسدآباد و چهار پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال در شهرستان بهار از جمله این پروژه‌ها است.

وی عنوان کرد: چهار پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در کبودراهنگ، پنج پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در رزن، هشت پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در فامنین و ۶ پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان درگزین از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بود.

سهرابی بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: در قالب این پروژه‌ها در راستای کاهش خاموشی‌ها و پایداری بیشتر شبکه بیش از ۵۲.۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به مشترکین جدید و ایجاد زیرساخت‌های لازم و توسعه کسب و کار و افزایش اشتغالزایی ۲۹.۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و همچنین برای توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین ۲۸.۷ شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نصب ۱۳۱ دستگاه ترانسفورماتور عنوان کرد: با این اقدام معادل ۹ هزار و ۱۷۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های توزیع شرکت افزوده شد.

وی با اشاره به نصب ۳ هزار و ۳۷۶ دستگاه لوازم اندازه‌گیری تک فاز و سه فاز گفت: تعداد مشترکین برق استان همدان در حال حاضر ۷۹۷ هزار و ۹۸۵ مشترک است.

کد خبر: ۱۷۲٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha