۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
۲۷ حلقه چاه برای آب‌رسانی به همدان برق‌دار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۲۷ حلقه چاه برای آب‌رسانی به همدان برق‌دار شد

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۳ پروژه برق به مناسبت هفته دولت در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار بیان کرد: با تلاش جهادی همکاران در راستای آب‌رسانی به شهر همدان و تأمین بخشی از آب شهری از منابع زیرزمینی شهرستان‌های استان، ۲۷ حلقه چاه برق‌دار شد.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت توزیع برق استان همدان اقدام به احداث دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه و نصب ۹ دستگاه ترانسفورماتور به قدرت یک هزار و ۸۰ کیلوولت آمپر در شهرستان بهار کرده که طی کمتر از ۷۲ ساعت منجر به برق‌دار شدن ۱۵ حلقه چاه برای اتصال آب شرب شهری شده است.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان در شهرستان کبودراهنگ با احداث ۶ هزار و ۵۰۰ متر شبکه و نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور با قدرت ۵۷۵ کیلوولت آمپر پنج حلقه چاه دیگر و یک ایستگاه پمپاژ برای کمک‌رسانی به آب شرب همدان وارد مدار شد.

وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت پیمانکاران معین و در حرکتی جهادی نسبت به برق‌دار کردن هفت حلقه چاه آب قابل شرب و دو ایستگاه پمپاژ در شهرستان همدان با احداث ۴ هزار و ۶۰۰ متر شبکه و نصب ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور به قدرت چهار هزار و ۷۷۵ کیلوولت آمپر در کمتر از یک هفته اقدام شده است.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha