۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
سامانه صدور شناسه خدمت با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت رونمایی شد
در غرفه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران؛

سامانه صدور شناسه خدمت با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت رونمایی شد

همزمان با برگزاری دومین روز از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت با حضور در غرفه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از سامانه شناسه خدمت رونمایی کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران مهدی مظهری مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، در دومین روز از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران نخستین سامانه ملی صدور شناسه خدمت کشور با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و دکتر سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در غرفه GS۱ Iran رونمایی شد.

شایان ذکر است سامانه صدور شناسه خدمت، این امکان را به همه کسب و کارها می دهد تا بتوانند برای خدمات خود کد ملی/بین المللی دریافت نموده و شناسنامه آن را ایجاد کنند.

از ویژگی‌های کلیدی این سامانه می توان به ایجاد بانک اطلاعاتی جامع خدمات کشور، ایجاد فرصت رقابت برابر برای همه کسب و کارها برای ارائه خدمت، تامین خدمت دولت و سایر کسب و کارها از طریق منبع یابی و امکان راه اندازی سامانه پایانه های فروشگاهی نام برد.

شایان ذکر است مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از سال ۱۳۷۴ مهمترین استانداردها و خدمات مدیریت زنجیره تامین کشور را ارائه نموده و اکنون با ثبت اطلاعات بیش از ۶ میلیون قلم کالا به عنوان تنها بانک اطلاعاتی مرجع کالا و خدمات کشور شناخته می شود.

از سایر خدمات این مرکز می توان به صدور شناسه کالا، کد GTIN (شماره جهانی قلم تجاری)، ایرانکد و GLN (شماره جهانی موقعیت مکانی) اشاره نمود.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha