۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
احداث ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یک سال بی نظیر است| تحویل واحدها در انتظار انشعابات
مدیر عامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام:

احداث ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یک سال بی نظیر است| تحویل واحدها در انتظار انشعابات

اسماعیلی، مدیر عامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه احداث ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یک سال در نوع خود بی نظیر است گفت: افتتاح این واحدها منتظر انشعابات است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمدجواد اسماعیلی مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم بازدید از پروژه ۴۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند با بیان اینکه باید از بانک مسکن به عنوان پیمانکار این پروژه تشکر ویژه داشت گفت: عملیات اجرایی پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن در پرند از شهریور ماه پارسال آغاز و امروز شاهد پیشرفت ۹۹ درصدی آن هستیم. اما تاخیر افتتاح واحدها و تحویل آن به متقاضیان به دلیل نبود زیر ساخت ها بوده است.

وی با اظهار امیدواری اینکه انشعابات این پروژه تا دو ماه آینده وصل و واحدها به متقاضیان تحویل شود گفت: این پروژه نمونه خوبی برای شعار «ما می توانیم» است. چرا که ظرف یک سال این پروژه تمام شد و می توان به جرات اعلام کرد که نمونه مشابه آنرا در کشور نداشتیم که ۵۰۰ واحد مسکونی تنها در یک سال احداث و تکمیل و آماده تحویب شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام با نظارت ویژه تلاش کرد تا در این واحدهای مسکونی مصالح ساختمانی و متریال ممتاز و ویژه ای به کار گرفته شود گفت: اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که نمای به کار رفته در این پروژه آجر و سنگ است در حالیکه در سایر پروژه ها نمای آن سیمانی است.

اسماعیلی ادامه داد: در این پروژه تلاش شد تا رادیاتورها در واحدهای مسکونی نصب شود و تنها نصب کابینت ها بر عهده متقاضیان باشد. تمام نظارت ها به خصوص سازمان نظام مهندسی و سازمان آتش نشانی به خوبی صورت گرفته است. امید است این روند در تمام پروژه ها ادامه یابد تا مردم بتوانند در اسرع وقت در واحدهای خود ساکن شوند.

وی خاطر نشان کرد: از بانک مسکن باید به صورت ویژه تشکر کرد چرا که اگر تامین مالی نبود نمی توانستیم کار را پیش ببریم. از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام نیز کمال تشکر را داریم که حمایت های ویژه ای کردند تا این پروژه در طول یک سال احداث و تکمیل شود.

کد خبر: ۱۷۱٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha