۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
امضای تفاهم نامه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با بانک قرض الحسنه مهر ایران
صبح امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: هدف ما بیمه کردن اعضای صندوق و بهره مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت است.

به گزارش بازار، بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، یک جامعه هدف ۳۰ میلیونی دارد که ۱۰ میلیون نفر آن جامعه هدف خالص است و از این تعداد حدود دو و نیم میلیون نفر آن‌ها عضو صندوق هستند و تلاش داریم یک میلیون بیمه شده جدید جذب کنیم.

وی افزود: جامعه هدف ما، جامعه ارزشمندی است، زیرا امنیت غذایی ما را تامین می‌کنند و باید دستان پینه بسته آن‌ها را به گرمی فشرد.

برقراری افزود: ما با نگاه تحولی دولت سیزدهم، با صندوق قرض الحسنه مهر ایران گفتگو کردیم که نتیجه آن، انعقاد تفاهم نامه بود که از چند جهت دارای اهمیت است.

وی افزود: اولین اهمیت، هم افزایی برای ترویج قرض الحسنه است که ما ۱۸۰۰ کارگزار در کل کشور برای ارتباط با مردم داریم و باید آن‌ها را تقویت کنیم.

برقراری افزود: همچنین ما منابعی در اختیار داریم که می‌توان بخش قابل توجهی از آن را به صندوق آورد.

وی تصریح کرد: ما باید این تفاهم نامه را پس از انعقاد عملیاتی کنیم.

شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه افزود: جامعه هدف این تفاهم نامه، ۳۰ میلیون ایرانی و شهرهای زیر جمعیت ۲۰ هزار نفر است.

وی افزود: بیش از ۹۰۰۰ نفر روزانه وارد بانک قرض الحسنه می‌شوند و با این تفاهم نامه و استقبال از صندوق می‌توانیم وام‌های قرض الحسنه را در دورترین نقاط کشور جاری کنیم.

کد خبر: ۱۷۱٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha