۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
تولید ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام در پالایشگاه ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛

تولید ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام در پالایشگاه ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تولید بیش از ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام در این پالایشگاه طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، روح الله نوریان به افزایش تولید محصولات پنجگانه این شرکت از هفته دولت سال گذشته تاکنون اشاره و تصریح کرد: در این مدت محصولات تولیدی بصورت میانگین ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته و این مهم با توجه به حمایت دولت از تولیدات داخلی حاصل شده است.

وی از تزریق یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به خط سراسری خبر داد و افزود: این واحد صنعتی از هفته دولت سال گذشته تا امسال نزدیک به ۱۱۰ هزار تن گازاتان تولید نموده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۳ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تولید بیش از ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام در این مدت خبر داد و اظهار داشت: این میزان تولید و فروش نسبت به سال گذشته از افزایش ۴۹ درصدی برخوردار بوده که بیانگر تحقق برنامه‌ریزی‌های مدون برای افزایش تولیدات و فروش آن‌ها است.

نوریان با بیان اینکه ۷۰ هزار تن گوگرد در هفته دولت سال گذشته تا امسال تولید شده است، تصریح کرد: در این مدت یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه میعانات گازی در این واحد صنعتی تولید و در اختیار پتروشیمی ایلام قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha