۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
«لازادا» بزرگترین فروشگاه آنلاین جنوب شرق آسیا| شرکای لازادا کدام شرکت ها هستند؟
بازار بررسی کرد؛

«لازادا» بزرگترین فروشگاه آنلاین جنوب شرق آسیا| شرکای لازادا کدام شرکت ها هستند؟

فروشگاه آنلاین لازادا از جمله فروشگاه های پر رونق و موفق در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و شخصی است که با الهام از مدل های بزرگتری همچون آمازون آمریکا و علی بابا چین ایجاد شده است.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: فروشگاه های آنلاین بین المللی و محلی را می توان به عنوان شاخص ترین مصادیق کاربردی اقتصاد دیجیتال در سطح جهان دانست. هرچند، رونق گرفتن صنعت فروشگاه های آنلاین سابقه ای بیش از ۲۰ سال در جهان داشته و تقریبا از سال ۲۰۰۰ به این سو متولد شدند، اما دو نکته مهم طی سال های اخیر به رشد روزافزون این دسته از فروشگاه های کمک کرد: همه گیری کرونا و قرنطینه های سفت و سخت اعمال شده در پس آن از یک سو و همچنین رشد همکاری های منطقه ای و بین المللی میان کشورها و شرکت های تجاری بزرگ در چارچوب معاهدات و سازمان های بین المللی از سوی دیگر.

«لازادا»، بزرگترین فروشگاه منطقه جنوب شرق آسیا

فروشگاه آنلاین لازادا از جمله فروشگاه های پر رونق و موفق در زمینه فروش آنلاین محصولات و ارسال آنها به سراسر جهان است که با الهام از مدل های بزرگتری همچون آمازون آمریکا و علی بابا چین و البته در سایه سند همکاری های کشورهای منطقه «آ سه آن» پا به عرصه وجود گذاشته و طی دوران همه گیری کرونا نیز موفق به ثبت رکوردهای تجاری قدرتمندی شد.

این فروشگاه در حقیقت با سرمایه گذاری مشترک شرکت های مستقر در فیلیپین، تایلند، اندونزی، مالزی، ویتنام و سنگاپور تاسیس شده و لذا از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است.

همکاری تجاری با لازادا

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به توسعه مشاغل خود در بعد بین المللی و بر اساس ساز و کارهای اقتصاد دیجیتال فکر می کنید، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

مهمترین نکته مهم اینکه همکاری با فروشگاه های آنلاین بر اساس مدل B۲C یا همان خرید و فروش بدون واسطه انجام شده که بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان نیز بر اساس همین مدل فعالیت می کنند. یعنی فروشنده بر اساس قرارداد امضا شده با یک فروشگاه آنلاین، قبول می کند که کالای خود را در وب سایت یا اپلیکیشن آن فروشگاه عرضه کرده و در ازای فروش خود، بخشی از سود را به عنوان کمیسیون به فروشگاه بدهد.

اما مساله مهمی که در این میان وجود دارد اینکه بسیاری از شرکت ها مدعی همکاری تجاری با فروشگاه های آنلاین بزرگ جهان بوده و ممکن است بر همین اساس به شما پیشنهاد همکاری یا سرمایه گذاری بدهند. توجه داشته باشید که بر اساس مدل همکاری مذکور، هرگونه شراکت تجاری با فروشگاه های آنلاین در قالب زمان و به صورت محدود اعتبار داشته و امکان فسخ قرارداد میان شرکت های و فروشگاه ها در هر لحظه از زمان وجود دارد. لذا به هیچ روی نمی توان روی اعتبار شرکتی حساب کرد که مدعی شراکت تجاری با فروشگاه های آنلاین است.

چنانچه قصد سرمایه گذاری یا خرید و فروش کالاهای خود در فروشگاه های آنلاین را دارید، بهتر است با خود فروشگاه به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و به یاد داشته باشید که یکی از اصول اقتصاد دیجیتال، امکان خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه بوده و فروشگاه ها تنها کمیسیون معاملات را از شما دریافت کرده و اقدام به خرید کالا از فروشنده و فروش آن به مشتری نخواهند کرد.

همچنین با توجه به نوپا بودن اقتصاد دیجیتال و زیرساخت های آن، در صورتیکه قصد سرمایه گذاری و یا شراکت تجاری با هر فروشگاه آنلاین را دارید، حتما با وکلای مجرب بین المللی در تماس باشید و قرارداد همکاری خود را تحت نظر آنها منعقد نمایید.

در پاسخ به مخاطبین خبرگزاری بازار که خواستار تحقیق در خصوص سنجش صحت شراکت تجاری شرکتی به نام Thames با لازادا بوده اند، بدین وسیله اعلام می گردد که در تماس با شرکت لازادا، چنین شراکتی تایید نشده و به نظر نمیرسد چنین ادعایی صحیح باشد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید شرکای معتبر شرکت لازادا را ملاحظه کنید:

Lazada Partners Singapore

کد خبر: ۱۷۱٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha